
Kumppani toimitilasi uudistuksessa
Toimitilan muutosprojekti voi tuntua äkkiseltään haastavalta projektilta, mutta oikeanlaisen kumppanin kanssa se on palkitsevaa niin itse projektin aikana kuin projektin lopputuloksenkin suhteen.
Vuosien varrella olemme suunnitelleet satoja erilaisia tiloja asiakkaillemme, joten tiedämme paljon siitä, miten homma kannattaa tehdä ja missä voimme tukea asiakastamme. Tutustu palveluihimme ja osaan valmistuneista projekteistamme.
Palvelumme yritysten tilaprojekteihin
OPTIMOITU
(alk. 1700 eur, Alv. 0%)
Mitä? Optimoitu toimitila -palvelun avulla sovitamme yrityksenne tilat, ihmiset ja kalusteet toisiinsa optimaalisella tavalla.
Lopputuloksena on optimoitu tilankäyttö, jossa jokainen suunnittelualueen neliö on huomioitu. Saatte kalustetun pohjakuvan mittakaavassa (2D-pohjakuva) ja voitte hyödyntää pohjakuvaa apuna toimitilan muutossa tai muissa tilamuutoksissa.
Kenelle? Yrityksille ja organisaatioille uuden tai vanhan toimitilan irtokalustuksen suunnitteluun ja siitä viestimiseen.
Optimoitu tila -palvelu sisältyy
kahteen laajempaan palveluumme.
VIIHTYISÄ
(alk. 4100 eur, Alv. 0%)
Mitä? Viihtyisä toimitila -palvelumme avulla luomme yrityksenne tiloihin uuden, uniikin ilmeen ja hyödynnämme mahdollisesti olemassa olevaa brändi-ilmettänne.
Lopputuloksena saatte toiminnallisesti fiksut ja viihtyisät toimitilat.
Suunnittelemme puolestanne toimitilan irto- ja kiintokalustuksen, pintamateriaalit sekä tarvittavat piensisusteet ja tekstiileistä. Käsitys lopputuloksesta ja tunnelmasta hahmottuu jo luonnosvaiheessa 3D-visualisointien ja 2D-pohjakuvien avulla.
Kenelle? Yritykselle, joka haluaa panostaa sekä henkilökunnan hyvinvointiin että tilojen viihtyisyyteen ja haluaa olla aktiivisesti tilaprojektissa mukana ja hoitaa osan hankinta- ja urakkatilauksista.
HUOLETON
(alk. 7100 eur, Alv. 0%)
Mitä? Huoleton toimitila -on avaimet käteen -palvelumme ja se sisältää kaksi muuta palveluamme sekä sisustussuunnittelun aikaisen projektinhallinnan ja kaikkien tilausten tekemisen.
Valvomme myös asennuksia ja hoidamme yhteydenpidon eri toimittajien ja urakoitsijoiden välillä sekä teemme tarvittavat viimeistelyt vaikkapa toimitilan tarjoiluastioita myöden.
Kenelle? Yritykselle, joka haluaa säästää aikaa ja keskittyä omaan liiketoimintaansa, mutta saman aikaisesti panostaa henkilökunnan hyvinvointiin ja viihtyisyyteen rakennetuissa tiloissa ja jättää sekä projektin että lopputuloksen saavuttamisen täysin ammattilaisten hoidettavaksi, viimeistä silausta myöden.
NOPEA-toimitilakonsultaatio 595 eur (Alv. 0%)
Mitä toimitilakonsultaation aikana tapahtuu? Toimitilakonsultaation aikana ratkomme tiloihinne, tilojen kalustukseen, toiminnallisuuteen ja/tai pintamateriaaleihin liittyviä haasteita. Toimitilakonsulaation kesto on 2 tuntia ja saat koko täksi ajaksi käyttöösi kokeneen tila-ammattilaisen osaamisen ja verkostot. Ennen konsultaatiota käymme yhdessä puhelimitse tai Teamsillä läpi ratkottavat haasteet ja varsinaisena konsultaatiopäivänä pureudumme niiden ratkaisemiseen.
Kenelle toimitilakonsultaatio soveltuu? Toimitilakonsultaatio soveltuu erityisesti yrityksille, jotka haluavat itse suunnitella oman toimitilansa, mutta kaipaavat tilasuunnittelijan apua yksityiskohtien, toiminnallisuuden, kalustejärjestyksen, hankintojen tai tekijöiden valinnan suhteen.
Konsultaatio on oikea valinta myös tilanteessa, jossa muutoksilla ja päätöksillä on kiire, eikä aikaa perinteiselle suunnittelulle ole. Tällaisia tilanteita voivat olla nopeasti päätettävä uuden toimitilan valinta tai äkillinen yrityksen muutto uusiin toimitiloihin, jolloin on tärkeää varmistaa, että uudet tilat palvelevat yrityksen tarpeita ja vanhat kalusteet saadaan mahtumaan uusiin tiloihin.
Nopea-toimitilakonsultaation hinta 595 eur (Alv. 0%) + matkakulut Pirkanmaan ulkopuolella. Konsultaatio voidaan toteuttaa myös täysin etänä Luovision Teamsin kautta. Kesto 2 tuntia. Lue lisää NOPEA-toimitilakonsultaatiosta blogistamme >>
Referenssimme
Tutustu projekteihimme, niin niin näet suunnittelemiamme tiloja yksityiskohtaisemmin.

Tehokas kartoitus etänä.
Pidämme ensin kanssasi ytimekkään aloituspalaverin, jonka aikana kartoitamme todelliset haasteesi ja saamme kuvan tavoitteistasi.
Voimme pitää palaverin joko etänä tai toimistollanne paikan päällä.
Saat ehdotelman suunnitelmasta.
Luomme kartoituspalaverin pohjalta ensimmäisen ehdotuksen etenemisestä ja alustavan hinta-arvion.
Kun projekti on käynnistynyt, saatte ehdotelmat tehtävistä muutoksista ja luonnokset tila- ja sisustussuunnitelmasta.
Käärimme hihat ja alamme töihin.
Kun ehdotelmaa on hiottu ja olemme yhtä mieltä suunnasta, käärimme hihat ja muutostyöt voivat alkaa.
Pidämme sinut tiedotettuna projektin etenemisestä, jotta tiedät missä mennään ja milloin kaikki voivat palata uusiin työtiloihin.
Tehokasta ja ohjaavaa toimintaa, välitöntä ja selkeää viestintää sekä sopivasti vetovastuun ottamista. Kaiken kaikkiaan loistavaa työtä!
Mika Vuori
Osakas, liiketoiminnan kehitys
Innogiant Oy
Toteutimme mittavan muutoksen yrityksemme neuvottelutilaan Luovision kanssa. Voimme lämpimästi suositella Luovisiota ja olemme todella tyytyväisiä muodonmuutokseen, jonka neuvottelutilamme koki.
Suvi Stolt
pääkirjanpitäjä ja HRD-päällikkö
TKM TTT Finland Oy
Olen enemmän kuin tyytyväinen Luovision osaamiseen ja palveluun. Harvoin olen saanut näin hyvää asiakaspalvelua!
Ari-Pekka Saarela
Team Lead
Siteimprove Oy

Viimeisimmät artikkelimme
Kirjoitamme artikkeleita tilasuunnittelusta ja suunnittelun tulevaisuudesta. Annamme myös vinkkejä toimitilasuunnitteluprojekteihin, joten blogimme kannattaa ottaa seurantaan.


























